yersofrasi

yersofrasi
yersofrasi
15 Takip Ettiklerim
27 Takipçilerim
Tüm Bloglarım
Takipçilerim (27)
inkumu karlitorosdaglari miness mvef71 sevilcedeninciler lezzetmutfagi arzumcum porselendemlik yasaminkiyisindan cafetu basittarifler ugurbocegi1 nickcenter nostoneri Hadigelistanbulolbana hikmetvermidon kalemimdenn hayalenmodaevifilizyetim sultanaydintmzsy reiissibop tubizeol nyoran1 kurabiye-tarifleri yasemincizmeci9 esmacms sudenazcms

BEŞAMEL SOSLU ISPANAK

evet bir yemek tarifiyle devam edelim diye düşündüm...aslında bugünlerde ne yemek pişireceğim konusunda bayağı düşünüyorum.eşimin...

Devamı

3.İSTANBUL BULUŞMASI....

eveetttttt......nihayet 3. istanbul buluşmamızı da gerçekleştirdik....herbiri bir öncekini aratmayacak güzellikte geçiyor....ataköy galleria'da buluştuk bu...

Devamı

TARÇINLI MİNİK ÇÖREKLER

evet arkadaşlar sevgili arkadaşım elma şekeri 'nden aldığım bir tarifle...

Devamı

ÇÖP ŞİŞ & 3. İSTANBUL BULUŞMASI

ramazandan kalma bir tarifle devam ediyorum...zaten o kadar biriktiler ki bu ara hep yemek yayınlasam...

Devamı

SEBZELİ HAMSİ(KAPÇA) & SOBEEEE

yine biraz ara verdim sanırım...gelen-gidenim çok oldu bu hafta...bayağı bir yoruldum yani...bi de diş eti...

Devamı

DOMATESLİ PİLAV & ULUSLARARASI ARKADAŞIK ÖDÜLÜ

biraz ara verdim sanırım...artık bu aralara hepimiz alıştık aslında...günlük hayatın temposu bir yana bloglar bir...

Devamı

ETLİ VOLOVAN

onca tatlı pasta üzerine artık bi yemek tarifi vereyim dedim.tarif ramazan dan kalma....ancak fırsat geldi...blogcu...

Devamı

ŞİMŞEK MCQUEEN

öncelikle bütün arkadaşlarımın benim için bulundukları güzel ve içten dilekleri için teşekkür ediyorum... ...

Devamı

EVLİLİK YILDÖNÜMÜM....

hayatımın en özel anlarından biriydi...5 sene önceydi...o beyaz gelinliğin içinde kendimi o ana kadar hiç...

Devamı

PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 27 & SODALI LOKMA

evet arkadaşlar bir bayramı daha geride bıraktık...allah tekrarına nasip etsin...bayram sonrası biraz geciktim tarif yayınlamakta...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !